Wednesday, March 7, 2007

Hastverk oppsummering!

Sit å jobbe med eit prosjekt i Geografi.."Skriv om utnyttinga av ressursar i Norge". DU kan! No e eg litt lei, men må vel berre fortsetta likevel. Har litt dårlig samvittighet for bloggen min! Den har ikkje fått særlig med oppmerksomhet i det siste! nåkke eg trur Ingvild har tenkt meir enn meg i allefall! uansett;)
Her kjem ein liten bildeserie av ein av helgene mine i Januar!;)
Vinterbilde frå Ulvik;) "ENDELIG litt EKTE snø og vinter!!" (Margrete snakte i fistel den helge;) Det var ei kjekk helg med mykje kjekt! savner endå bildene frå isfiske! men dei kjem:)
















Margrete, Eli og meg! kos!

ein liten svipptur til Eli i Ulvik! -Januar!:)

3 comments:

Regine said...

Godt å sjå at da endelig skjer nåkke :D

HERLIGE BILDE!!!!

Glad i deg sistao:)!

Inger said...

Jessjess :D
Gla i deg og Sistao! :):)

fish-fish said...

Fantasisk gøye bilder!!!